Chiesi продължава културната си трансформация с нова визуална идентичност отражение на опита на пациентите

НАЧАЛО > Новини > Chiesi...
 
Date: 22/03/2021

 

Chiesi - международна научно-изследователска Група за фармацевтични и здравни продукти (Chiesi Group), представи нова визуална идентичност, дълбоко вдъхновена от нейните пациенти, от това как те виждат компанията и как живеят с продуктите й. Анонсът бележи следващата стъпка в непрестанните усилия за изграждане на корпоративна култура, която е действително съпричастна към пациентите и е в съответствие с най-високите стандарти за етика и устойчивост, които Chiesi спазва като сертифицирана B Corp.

 

Като част от този процес, Chiesi Group следва новаторски подход на установяване на близък диалог с пациентите, техните семейства и болногледачи, за да чуят споделеният опит от реалния им живот в ежедневното справяне с техните заболявания.

 

Основаният на съпричастност подход надгражда високите етични стандарти на Chiesi Group като най-голямата фармацевтична B Corp сертифицирана компания.  

 

Резултатът предостави на Chiesi Group уникалната възможност да вникне в начина, по който пациентите възприемат своето заболяване, създавайки емоционална основа, която позволи разработването на нова визуална фирмена идентичност в поредица от семинари включващи служители на всички нива, опит и географска локация.

 

„Нашата нова визуална идентичност – и нашият подход към разработването й – е първата публична проява на нашата култура основана на приоритезиране на пациентите, като семеен и B Corp сертифициран бизнес», изтъкна Alberto Chiesi, Президент на Chiesi Group.  „Ние желаем да поставим съпричастността като основа на всичко, което правим. Всеки в Chiesi трябва истински да разбира нуждите на нашите пациенти и опитът им при справянето с хронични и редки заболявания, ден след ден. Това, което научихме в този процес, е безценно. Ние ще продължим да насърчаваме един активен диалог между нашите пациенти, служители и доставчици на здравни услуги, с цел съвместно да подобрим качеството на човешкия живот по един социален и отговорен за околната среда начин.”

 

„Това е един изключителен момент за Chiesi, който изгражда уникален подход за фармацевтичната индустрия” добави Martin Lindstrom, експерт по бранд и културна трансформация и основател на Lindstrom Company, който подкрепи Chiesi Group в творческия процес. „Ребрандирането действително демонстрира ангажираност към пациентите като говорим с тях на техния собствен език. Това подчертава фокуса на Chiesi върху съпричастността и автентичността, които са толкова необходими в индустрията.”

 

Като част от новата визуална идентичност, Chiesi Group въвежда нова  бранд архитектура основана на  три ключови области: Air, Rare и Care. Заедно с новата цветова схема, имената на терапевтичните области са вдъхновени от немедицинския език, който пациентите използват. Тази изчистена терминология подобрява достъпността и разбирането на това, което Chiesi Group предлага:

 

  • Air - за продукти и услуги, които подпомагат дишането – от новородените до възрастните пациенти.
  • Rare - фокусира се върху лечението на пациенти с редки и много редки заболявания.
  • Care - съчетава продукти и услуги, които подкрепят специалните грижи, предоставяни от медицинските специалисти и самостоятелното използване на лекарства от страна на пациентите.

 

„Лансирането на новата ни визуална идентичност е началото на много промени, които постепенно ще се въвеждат за да се приложи един истински съпричастен към пациента подход” изтъква Ugo Di Francesco, Главен изпълнителен директор на Chiesi Group.  „Нашата цел е да направим живота на нашите пациенти и техните  медицински специалисти по-лесен и удобен. За да постигнат това, служителите на Chiesi  в цялата компания работят по редица проекти като например приложения за изкуствен интелект, които помагат на пациентите с дозировката на техните лекарствата или с новата опаковка, която веднага да се разпознава от пациенти, които не различават цветовете.”

 

В допълнение, Chiesi Group продължава курса си към превръщане в напълно устойчив бизнес. Една област на конкретен фокус са климатичните промени, и компанията ще представи нови цели свързани с климатичните промени в своя Доклад за устойчивост-2020г в началото на м.юни 2021г.

 

 

Относно Chiesi Group

Базирана в Парма, Италия, Chiesi Farmaceutici  е международна научно-изследователска група с над 85 години опит във фармацевтичния сектор и с дейност в 30 държави. Тя провежда научно-изследователска дейност, разработва и маркетира иновативни лекарства за лечение на респираторни заболявания, специални грижи и редки заболявания. Научно-изследователският център на Групата е разположен в Парма и работи заедно с 6 други значими научно-изследователски и развойни центрове във Франция, САЩ, Канада, Китай, Обединеното кралство и Швеция, за разработване на своята предклинична, клинична и регулаторна програма. Групата е с над 6000 служители. През 2019 г Chiesi стана най-голямата в света B Corp сертифицирана фармацевтична компания и като такава е ангажирана да спазва най-високите стандарти на доказано отговорно бизнес поведение, за подобряване на качеството на човешкия живот с отговорност към обществето и околната среда. Като Социално отговорна корпорация и B Corp сертифицирана компания, Chiesi е длъжна по закон да взема под внимание въздействието от решенията си за своите служители, клиенти, доставчици, общности и околната среда. Подобно на Chiesi, глобалното движение B Corp разглежда бизнеса като сила за добро. Компанията също така е ангажирана да стане въглеродно неутрална, като генерира нулево въздействие върху околната среда, до края на 2035 г. За допълнителна информация: www.chiesi.com